måndag 14 juli 2014

Underbara sommar och semester

Har redan haft två veckors semester och går idag in i min tredje vecka men jag har 5 veckor kvar, totalt 7 veckors ledigt. Känns underbart och som att jag verkligen behöver det efter denna vår. Det har varit en sjukt tuff vår med mycket sjukdom från min sida samt något jag ännu inte kan skriva om här på bloggen. Jag är slutkörd ner till lilltånageln och behöver denna tid från jobbet och från stress med lämning på dagis och skola. Bara få ta dagen som den kommer.


Förra veckan var jag och barnen hos mamma i Rättvik. Riktigt underbar vecka med massor med sol och bad och bara avkoppling. Normalt brukar jag och mamma bli osams efter några dagar men det har gått jättebra denna gång. Inga bråk, bara harmoni. Så skönt!


Nu har även Daniel semester så nu ska vi i 4 veckor få vara hemma hela familjen. Skönt!


Jag har uppdaterat min viktnedgång också. Jag väger mig bara sporadiskt numer, ca 1-2 gånger i månaden. Det går mycket långsamt ner med vikten nu, har i princip ståt still i nån månad.


Ha en bra sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar