tisdag 29 april 2014

Viktuppdatering och hängande hud

Nu har jag uppdaterat min vikt igen. Jag har börjat väga mig varannan vecka för det mesta eftersom det går så sakta neråt nu. Snart är jag förbi FETMA, bara 0,5 kg kvar så är jag BARA överviktig.

Många säger till mig nu att "Nu är du väl klar?". När jag då säger att jag har några kilon kvar tycker dom jag är galen och om jag dessutom säger att jag fortfarande lider av fetma enligt BMI tycker dom det är galet. Jag ser nog smalare ut än vad vågen visar. Sen är det så mycket lös hud också. Skulle verkligen vilja operera armarna, benen och magen, där hänger det värst men det kostar väl alldeles för mycket. Har funderat på att kolla vad det skulle kosta men jag vet att jag inte har råd att göra nåt men det skulle vara intressant att ha en prisuppskattning i alla fall.

Jag har också några grymt fula åderbrock på benen som jag vill ta bort. Ska boka en tid och kolla om det går att göra nåt åt det.

Fast så länge jag har kläder på mig är det inte nån som ser all min hud och jag bryr mig inte då. Jag är så grymt nöjd över min viktnedgång att den lösa huden egentligen är en bagatell.

Ja det var alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar